اخبار و مقالات

خانه ارتباط با ما

 

پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم در پتروتک؛
 

پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم در پتروتک؛

دوشنبه، 27 آذر 1402 | Article Rating

حضور فعال «شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم» در دومین رویداد مدیریت فناوری‌ و افزایش تولید دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت 

شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم در دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت از مسیر راهکارهای فناورانه و نوآورانه در کنار دیگر پالایشگاه‌های عضو انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش کشور از ۲۸ تا ۳۰ آذرماه در پژوهشگاه صنعت نفت، غرفه انجمن حضور دارد. 

شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم، از زیر مجموعه های گروه گسترش انرژی پاسارگاد در کنار دیگر شرکت‌های پالایش نفت «شیراز»، «لاوان»، «تبریز»، «بندرعباس»، «اصفهان»، «تهران» و «آفتاب»،«ستاره خلیج فارس»، «کرمانشاه»، «امام خمینی شازند»، «مهر خلیج فارس» عضو انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت در این نمایشگاه حضور دارد.

نوآوری رمز تمایز و برتری در بازار رقابت است و یکی از سریعترین، موثرترین و کم هزینه‌ترین ورودی‌های نوآوری، استفاده از ظرفیت‌های برون‌سازمانی از جمله افراد خلاق، متخصصان، مخترعین، دانشجویان و اعضای هیات علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و سایر شرکت‌های تولیدی بزرگ و متوسط  است.

برگزاري نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه پژوهش و فناوري با محوریت حمایت و توسعه‌ی اقتصاد دانش‌بنیان، فرصتی برای ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز در حوزه صنعت نفت، گسترش تعاملات فناورانه و نوآورانه با کشورهای دوست و همسایه، کمک به تقویت توان ساخت داخل از طریق تبادل اطلاعات فنی بین بخش تقاضا و عرضه فناوری و نیز آشنایی مدیران ارشد و صنعتگران صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نسبت به دستاوردهای نوآورانه می‌باشد. در همین راستا و با عنايت به نتايج مطلوب و برگزاري موفقيت آميز نخستين دوره كنفرانس و نمايشگاه مديريت فناوري و افزايش توليد دانش‌بنيان در زنجيره ارزش صنعت نفت، دومين دوره رويداد پيش‌گفته مقارن با هفته پژوهش مورخ 1402/09/28 لغايت 1402/09/30 در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد. 

شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم در غرفه انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش کشور میزبان بازدید کنندگان، پژوهشگران و فعالین صنعت نفت کشور است.

 

 

تصاویر
  • پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم در پتروتک؛
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آدرس شرکت

تهران: پونک، بلوار فلاح زاده(همیلا)، پلاک ۳۸، مجتمع اداری تجاری همیلا سنتر، طبقه ۹، واحد ۹۱۱

قشم: خیابان ولیعصر، چهار راه پردیس، خیابان فلسطین، جنب هتل شمس، طبقه سوم

پالایشگاه : هرمزگان، جزیره قشم، جاده لافت به درگهان، سه راه زینبی، پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم.