اخبار و مقالات

خانه ارتباط با ما

 

غرفه شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست
 

غرفه شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

جمعه، 11 اسفند 1402 | Article Rating

غرفه شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

 

در پاویون محیط زیست استان هرمزگان و در کنار پالایشگاه بندرعباس، ستاره خلیح فارس، لاوان و آفتاب؛

 

 

با حضور پالایشگاه نفت سنگین پاسارگاد قشم و چهار شرکت پالایشی خصوصی کشور، به صورت یکپارچه در پاویون محیط زیست استات هرمزگان در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست و با شعار محوری رشد تولید؛ با رویکرد محیط زیست، در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران، غرفه A5 از 13 تا 16 اسفندماه 1402 به روی علاقمندان گشوده خواهد بود.

 

شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم از زیر مجموعه‌های گروه گسترش انرژی پاسارگاد، واقع در جزیره قشم، در کنار چهار شرکت پالایش نفت خصوصی استان هرمزگان، در بیست و یکمین نمایشگاه محیط زیست، حضور خواهد داشت.

 

در این نمایشگاه توانمندی‌ها، دستاوردها و برنامه‌های دفتر محیط زیست پالایشگاه نفت سنگین پاسارگاد قشم برای حفظ و رعایت مسائل زیست‌محیطی همزمان با فعالیت‌های تولیدی این شرکت برای بازدیدکنندگان ارائه شد.

پاویون محیط زیست استان هرمزگان و غرفه شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم در محل نمایشگاه مصلی تهران به شماره A5 ، از ساعت ۹ صبح تا ۱۶، هر روز پذیرای عموم بازدید کنندگان و علاقه مندان محیط زیست خواهد بود.

 

در این رویداد که از ۱۳ تا ۱۶ اسفندماه سال جاری در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، امکانات و تکنولوژی های نوین محیط زیستی در بخش های مدیریت هوا، آب، خاک و دیگر بخشها بویژه محصولات شرکت های دانش بنیان معرفی می شود. همچنین مدیریت بهره وری انرژی و انرژی های تجدیدپذیر، مدیریت و بازیافت زباله و پسماند، مدیریت شهری، نظارت و اجرای پروژه های زیست محیطی، بانکداری الکترونیک، پروژه های تحقیقاتی و خدمات حفاظت از محیط زیست، کنترل، اندازه گیری و فناوریهای آزمایشگاهی، حمل و نقل عمومی و بهینه سازی مصرف سوخت، استانداردهای روز محیط زیست در حوزه های مختلف، اقدامات زیست محیطی صنایع، حفظ منابع طبیعی، ساختمان سازی سبز و مدیریت آب و فاضلاب و سایر زمینه های فنی، مهندسی و فناورانه از مهمترین زمینه های حضور فعالان و علاقه مندان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست خواهد بود.

از نکات بارز و اصلی این رویداد، ایجاد فرصت و زمینه های مناسب سرمایه گذاری در تولیدات ملی و دانش بنیان در حوزه محیط زیست خواهد بود.

تصاویر
  • غرفه شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آدرس شرکت

تهران: پونک، بلوار فلاح زاده(همیلا)، پلاک ۳۸، مجتمع اداری تجاری همیلا سنتر، طبقه ۹، واحد ۹۱۱

قشم: خیابان ولیعصر، چهار راه پردیس، خیابان فلسطین، جنب هتل شمس، طبقه سوم

پالایشگاه : هرمزگان، جزیره قشم، جاده لافت به درگهان، سه راه زینبی، پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم.