اخبار و مقالات

خانه ارتباط با ما

 

تجلیل مدیر بهداشت قشم از مدیریت HSE پالایشگاه نفت سنگین پاسارگاد قشم
 

تجلیل مدیر بهداشت قشم از مدیریت HSE پالایشگاه نفت سنگین پاسارگاد قشم

جمعه، 08 اردیبهشت 1402 | Article Rating

پیش‌برنده مسئولانه اهداف ایمنی و بهداشت محیط کار

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم، مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس مرکز بهداشت شهرستان قشم طی تقدیر نامه ای از مهندس زارع مدیر HSE پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم در پیشبرد مسئولانه اهداف ایمنی و بهداشت محیط کار صنعت برتر تجلیل کرد. در متن این تقدیرنامه دکتر یاسر مرادی گهرت، مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس مرکز بهداشت شهرستان قشم، اینطور آورده است:

«رشد و توسعه سلامت جامعه مرهون تلاش گسترده و ارزشمند کسانی است که خالصانه عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی ایران اسلامی قرار داده اند. بسی شایسته است مراتب تجلیل خالصانه خود را از تلاش‌های ارزنده و سازنده جنابعالی ضمن تبریک فرا رسیدن ۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ (روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای با شعار: محیط ایمن و بهداشتی حق اساسی نیروی کار) در پیشبرد مسئولانه اهداف ایمنی و بهداشت محیط کار (صنعت برتر) ابراز می داریم. از درگاه ایزد منان توفیق خدمتگزاری در راستای ارتقای فرهنگ سلامت جامعه را مسئلت می نماید.»

8 اردیبهشت ماه 1402 مصادف با 28 آوریل سال 2023، که روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای نام دارد، یادآور تلاشگرانی است که با سخت کوشی در هر شرایطی رسالت حفظ و صیانت سلامت شاغلین را عهده دار هستند که امسال با شعار "محیط ایمن و بهداشتی حق اساسی نیروی کار" عنوان گردیده است. و این روز جهانی برای درگذشت میلیونها کارگری که در عرصه شغلی جان خود را از دست داده اند در سراسر جهان پاس داشته می شود.

تصاویر
  • تجلیل مدیر بهداشت قشم از مدیریت HSE پالایشگاه نفت سنگین پاسارگاد قشم
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آدرس شرکت

تهران: پونک، بلوار فلاح زاده(همیلا)، پلاک ۳۸، مجتمع اداری تجاری همیلا سنتر، طبقه ۹، واحد ۹۱۱

قشم: خیابان ولیعصر، چهار راه پردیس، خیابان فلسطین، جنب هتل شمس، طبقه سوم

پالایشگاه : هرمزگان، جزیره قشم، جاده لافت به درگهان، سه راه زینبی، پالایشگاه نفت فوق سنگین پاسارگاد قشم.